30 September 2014

My Double E

Eisya Elyssa dan Elma Eiliyah.


Hampir semua orang kata Elma rupa Ekwan. Takde rupa aku langsung. Hahaha...takpelah kasik lah abah merasa anak ikut rupa dia. Eisya memang 98% ikut rupa aku. So dia dah boleh lah bayangkan camne rupa dia bila besar nanti. Hahaha..tak surprise langsung. Tapi mata aku tengok Elma ngan Eisya sama je rupa derang. Cuma Elma tembam sikit kot. Pipi dia lagi bulat.

gigih akak combinekan gambar ni. hah..tak ke sama 2 beradik tu?? sama-sama botak, kecik-kecik takde rambut.

okay ni sama.. mata sama, mulut sama, pipi sama

Disebabkan Elma dan Eisya adalah berwajah seiras. Maka aku nak sangkal fakta yang mengatakan muka Elma ikut muka Ekwan. Elma ikut muka aku gak. Anak-anak aku semua ikut muka ibu derang. Hahaha..ko dah kenapa dayu, tamak muka anak.. Saje, sebab nama budak-budak ni semua huruf  'E', ikut nama abah, rupa kenalah ikut ibu. 

8 comments:

  1. Aku tengok memang Elma rupa abah. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. ah la dayu..eisya dan elma muka same je kecik2..
    aku rasa anak2 aku xde muka same pn..tgk rambut pun sorg dh lain..huhuhu..
    Tapi gigih gak la aku nk gak cari photo diaorg waktu kecik..nk tgk gak..muahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aryan ngan arfan mmg x serupa..muka tersendiri
      baru best..ni serupa je..tak variasi (:

      Delete
  3. comel je, tp elma bekeng skit. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pemikir ok..kerut-kerut pikir masalah negara

      Delete
  4. Kesimpulannya muka akak n abg ekwan seiras la tu kak dayu.. hehehe..

    ReplyDelete