26 July 2013

Quick Update

Oh hoii, lama tak update blog. Minggu ni agak kesibukan. Jadual penuh, setiap hari ada meeting perlu dihadiri. Pelbagai benda kena amik tindakan. Tu yang tak berapa berpeluang nak update blog. Nak update blog waktu tengahari, sibuk main jarum dan benang. Terabailah kejap blog ni. Tapi kalau tak update, rasa bersalah pulak, sian kat orang yang masuk blog tapi baca benda yang sama je. Maka, arini aku cariklah sedikit masa untuk update blog ni. Gigihkan.

Tapi tak tau lah nak update aku, sebab hidup sama je setiap hari. Nothing extravaganza pun yang berlaku. Nak tayang gambar makanan, macam rasa tak patut. Aku tayang muka aku ngan Eisya je lah.

anak dan ibu sama mengedik

Eh, korang dah habis shopping raya? Aku ni nak kata dah habis, macam belum. Tapi apa yang wajib dan patut ada tu, semuanya dah cukup kot. 'Kot' tu yang buat aku tak berhenti-henti membeli sebenarnya. Ada je yang terlintas kat kepala ni. Tudung nak pakai dengan baju-baju raya aku match je dengan apa yang ada dalam laci tu. Tapi nafsu kan, tetap gak masuk website ShawlbyVsnow pagi-pagi, jengah-jengah Essential Scarf latest collection. Tangan gatal je nak order. Setakat ini masih mampu bertahan. Selain situ, pagi-pagi mesti aku jengah Poplook. Dan terorder 1 dress. Tengok ukuran, length 150cm je, tapi geram sungguh bila aku yang tinggi 162cm ni pakai pun meleret-leret. Kenalah alter. Balik kampung kang pinjam mesin jahit akak ipar.

Kat JKR ni ada buat jualan Pra Raya. Memang bijak strategi Puspanita, buat jualan sempena minggu gaji. Memang habislah duit aku kan..

Ekwan tak habis shopping lagi. Weekend ni siap sedialah. Mesti semua shopping complex penuh dengan umat manusia. Hasrat nak ke Jalan TAR *walau takde apa nak beli sangat pun* terpaksalah dibatalkan sebab macam tak sanggup nak bersesak-sesak. Kita shopping online je. Sempat ke barang sampai erk??

*Isnin ngan Selasa kena gi Limbang. Adeh malas sungguh aku outstation bulan puasa. Dah lah flight isnin tu pukul 7.20am. Paling lambat 6.30am dah kena ada kat airport. Pukul 5.30am dah kena keluar. Subuh pun tak sempat ni. Lepas sahur terus kena kuar ni. Kena sahur awal. Kul bape driver aku nak keluar dari rumah dia amik aku?? Huhuhu..sian kat aku, sian lagi kat dia. Jomlah sahur kat rumah saya je. 

No comments:

Post a Comment