03 December 2012

Karangan Pendek

Selamat Datang Disember 2012.

2012 bakal berakhir. Tak lama je lagi. Lagi sebulan. Ramai menantikan kehadiran 2013. Aku tak kisah, nak datang dengan pantas, dialu-alukan. Tapi aku rasa aku lagi suka nak menikmati 2012 dengan sepuas-pusnya. 2012 adalah tahun ketenangan. Kehidupan berjalan normal. Kalau kat graf tu, mendatar je. Tapi ada gak naik mencanak jap, tapi seketika.

2012 sangat baik dengan saya.

Eh kejap, entry tribute macam ni mana boleh buat waktu gini. Entry rumusan tahunan macam ni kena buat hujung tahun je nanti. Okay, simpan dulu. 28 Disember kang aku publish full entry, buat masa ni cukup setakat ini. Aku nak draft entry lain sebenarnya, tapi entah kenapa tiba-tiba masa nak start taip tadi tersasar. Oleh yang demikian, silalah tatap gambar tuan blog ni buat seketika. Seketika itu maknanya sehingga ada entry baru muncul. Takpe, InsyaAllah tak lama sebab aku ada masa sejam tengahari nak taip new entry. Achik puasa.. dari tido pastu nanti bangun pening kepala, baik taip entry.

pagi-pagi sampai opis, amik gambar dulu sekeping. pastu kantoi dengan officemate. hahaha.
padan muka kau, sape suruh camwhore kat opis.


2 comments:

  1. :) ok kite sama2 nantikan n3 terbaru dr kamu....tp elin pun selalu gak camwhore kat opis tp sebelum tuh silent kan..hehhe

    ReplyDelete
  2. wahh makin glowing dan flawless la muka kamu dayu

    ReplyDelete