18 April 2012

Hiburan Percuma *sengih*

Kalau dengar benda free ni memang aku orang pertama yang senyum lebar sampai ke telinga. Sape tak suka benda free weh.. lagi-lagi time tengah bulan. Memang super menyeronokkan lah.

Pulak tu dapat benda free yang super duper best. Memang sengih habis lah aku.

Apa-apa pun terima kasih buat sahabat ku di Terengganu sana, TQ Zek. Pemberianmu sangat ku hargai. Sangat berharga pemberian kau ni. Beratus jugak nilainya. Yelah, 4 keping tiket Gold Class GSC. Tak beratus jadiknya. Tu tak gi redeem kat GSC Signature The Gardens, bertambah lagi nilai dia. Terima kasih banyak-banyak ye. Walaupun mulanya rasa malu, segan nak terima. Tapi bila tiket sampai ke tangan aku, hooray jugak!!

Terus check showtime Battleship kat semua Gold Class GSC.

Dan panggung yang bertuah nak meneima kedatangan kami ber-3 adalah GSC One Utama. Ingat nak gi MidValley, tapi waktu tayangan macam tak mematuhi kehendak jadual hidup. Maka OU je lah. Tu pun puas melilau 2,3 jam kat sana sementara tunggu waktu tayangan. Baik-baik konon nak hiburan free, habis duit entah ke mana-mana. Beli itu, beli ini. Sedar-sedar habis dah cash dalam purse. Lumrah kot. Tak nak duit dalam purse luak, duduk dalam rumah diam-diam. Dengan syarat, jangan klik mana-mana online shop.

Selamat Datang Ke Gold Class GSC One Utama
- Eisya layankan aje abah ngan ibu dia, ibu suruh angkat tangan tengok atas, redha je lah dia ikut arahan-

seperti biasa, Eisya tetap dengan prestasi baik di dalam panggung. tengok pulak citer robot-robot. memang diam lah dia. tapi panas pulak panggung tu. berpeluh-peluh Eisya. Tapi aku pelik, kenapa orang lain siap boleh berselimut bagai?? Selimut aku, aku siap campak bawah lagi
*oohh.. mentang-mentang aku masuk pakai voucher kau tutup aircond kat aku eh???*

Eisya yang tiba-tiba 'takut..takut' Erk eleh, tengok robot, bunyi meletup-letup tadi rileks je, dah habis baru nak takut..'

Kalau guna duit sendiri, tak masuk kot aku GC ni. Tak berbaloi kot bayar sampai RM65 hanya untuk 1 seat yang super comfort tu. Bayar RM11 untuk normal cinema sudah, pastu baki tu gi makan seafood platter kat Fish Manhattan lagi bagus. Ni kalau kira 1 seat, kalau 2 seat.. tak ke membazir tu namanya. Tapi sebab free.. achik suka!!!

2 comments:

  1. battleship best!!!
    pernah lah try situ masa baru2 buka dulu, time tengah hangat bercinta time tu kan..hehehee..
    tapi..memang besh ar.

    ReplyDelete