10 March 2012

Mangkuk Princess

Alaha anak aku.. dapat mangkuk sebijik gembira bukan main. Suka habis dia ngan mangkuk princess dia tu. Sendiri pilih. Tapi tak 100% pilihan dia lah, harus aku tonggeng belakang mangkuk tu tengok harga dulu. Hehehe.. ikut dia, dia amik yang sebijik RM20++ sesaje. Huhuhu..selera tinggi anak aku ni. Tak berbaloi la Eisya sebijik mangkuk sampai RM20++. Belas2 pun ibu letak semula. RM6 sudah.. (:

Ibu tolong pilih lagi best pe.. Barbie ada, Cinderella ada.. Semua princess ada. Ni la namanya pembelian berbaloi-baloi Cha.

Masuk kereta terus konon-konon makan guna mangkuk baru.


Eisya.. Eisya.. sekarang tak layan dah Gyro Bowl dia. Makan anggur nak dalam mangkuk princess, makan nasi mangkuk princess. Semua dia suruh isi dalam mangkuk baru dia ni. Suka bebenor gayanya. Tapi yelah kot, dah lama giler kot aku tak belikan mangkuk berkonsep girly gini. Balik-balik ikut selera aku. Manalah dia berkenan. Beli kasut pun ikut selera ibu, tapi sejak dia dah pandai memilih ni. Redha lah.. terimalah hakikat anak aku kecik lagi. Masih budak-budak, harus la yang dia berkenan smua mesti ada Hello Kitty, ada Garfield..

Ikut kamu la Cha.. tapi nanti dah besar skit kita boleh gi shopping sama-sama eh.. Tak sabar ibu nak tunggu waktu tu Cha..

5 comments:

  1. budak2, mana yg baru, yg tu le akan dibawa kemana peginya

    ReplyDelete
  2. icha pun dah start bergaya ngn dress skirt bagai dah skrg, hehehe

    ReplyDelete
  3. syg je.ibu dh beli gyro bowl lg mahal dr mangkuk princess tu tau

    ReplyDelete
  4. sonok nih dayu sama@ shoping ngn anak gegirl..garu kepala laa ekwan nnt..hihi

    ReplyDelete