07 June 2011

Kempen Bermula: Vote for Eisya

Selamat pagi semua.

Hari ni 1 Jun 2011, dan hari ini juga bermula lah kempen mengundi bagi pertandiangan Cutest Baby of the Planet anjuran MomBloggersPlanet bagi bulan May 2011. Dan seperti anda sedia maklum, saya kan ada mencalonkan anak dara saya. Ingat kan.. *jangan lah buat-buat lupa* Maka, seperti biasa anak saya telah mewakilkan ibu dia ni untuk melancarkan kempen meraih undian dari semua. Terutamanya aunty-aunty sekalian.

Bagaimana nak mengundi??

Sila ke FB fage MomBloggersPlanet dan klik LIKE. Sebelum mengundi kena LIKE dulu ye. Sape yang dah memang LIKE FB MomBloggersPlanet boleh terus proceed ke ruang mengundi. Carik album MAY 2011 Cutest Baby of the Planet dan sila carik muka Eisya.

Step 1: Sila LIKE FB page MomBloggersPlanet

Step 2: Pergi ke album MAY 2011 Cutest Baby of the Planet

dan inilah calon-calon nya.. Cutest baby in Red di dalam pencarian
nampak Eisya?? Silalah klik gmbr dia

Step 4: Silalah klik LIKE ye kat gambar Eisya bermuka innocent ini
Terima kasih kepada yang telah mengundi. Eisya sayang aunty semua *peluk ketat-ketat*

Kempen mengundi ini berlangsung selama 10 hari bermula 1 Jun 2011 ni hingga 10 Jun 2011. Mohon jasa baik anda semua untuk mengundi anak saya ye *blushing* Jasa baik anda amat saya hargai. Kalau bermurah hati, tolong lah berkempen sekali *malu tapi request macam-macam*



*Ayu pun calonkan anak bujang kesayangan dia, Mu'adz Firas. Dah alang-alang mengundi untuk Cha, undilah untuk Mu'adz skali

3 comments:

  1. yey kempen sudah bermula!

    i'm first vote cha hehe..
    tp x sempat komen pn..
    mata dh ke laut!

    kekawan lain jgn lupa vote Mu'adz sama yek!! TQ..

    *Klik Banner Meraih UNDI utk Mu'adz Firas selama 10 Hari...

    ReplyDelete
  2. aku suke betul kalau cha menang. sebab aku sayang cha :)

    ReplyDelete