24 January 2011

Contest Baby Tido

Bila jalan-jalan kat blog orang, tengok derang join contest ni. Teringin gak nak masuk. Tapi macam takde orang tag aku pun *siapa lah saya kan* Iyelah, sape la aku kan. Tapi separuh hati, nak jugak join peduli la orang tag ke tak. Dan akhirnya, hari ni bila gi blog Sharena. Dia tag aku rupanya. So apa lagi, ada sebab paling mujarab untuk menempek gambar Eisya sedang lena diulit mimpi.


Contest ini adalah dianjurkan oleh Mommy Pinky owner MyKawaiiStore. Saya suka MyKawaiiStore kerana:
  • layout blog yang menepati citarasa, background putih, penggunaan font dan color yang sedap mata memandang
  • dia ada jual gadget-gadget2 yang jarang blogshop lain jual
  • blogshop ni pelbagai, macam-macam ada

ini gambar anak saya sedang syiok tido

Nama budak tgh syiok tido: Eisya Elyssa Bt Mohd Ekwan
Umur: 9 bulan
Hubungan : Ibu dan Anak

Penyertaan seterusnya adalah ditujukan kepada:

Aku saja pilih peserta yang nama bermula ngan huruf 'A' tanpa sebab yang munasabah. Hah, apa lagi. Gi meriahkan acara!!

Hah, lagi satu. Jasa baik anda semua diperlukan. Disebabkan contest ini adalah joint venture dengan Facebook. Haruslah aktiviti meng'klik button LIKE turut serta. Silalah tekan LIKE banyak-banyak kat gambar Cha ye. Sekian, terima kasih.

2 comments:

  1. owh thanks dayu....alya pn kena msk contest...x penah join lg contest yg tepek gmbr ank..segan...hihihi...ok...ti lylie cuba cr gmbr alya k....

    ReplyDelete