26 August 2010

peluang di depan mata

Aku macam ada benda best nak share dengan semua orang, terutamanya ibu-ibu yang sedang/pernah menyusukan anak mereka dengan susu ibu. 3 hari lepas aku macam sungguh-sungguh mintak usaha baik kita nak melahirkan insan-insan cerdas yang membesar dgn susu ini dipromosikan, dan arini aku dah nampak sikit usaha ke arah itu.

Maka, marilah kita ramai-ramai bagi sokongan. Kalau bleh bagi full support.

Arini aku jumpa lagi satu website keibubapaan selain BabyCenter, SusuIbu dan RatuHati yang selalu aku terjah tu bila ada kemusykilan di hati. BaiBoo, Young family Network. Aku mcm suka ngan logo dia. Pepandailah korang gi terjah website dia. Manfaatkan segala artikel yang ada. Aku nak citer lebih pun tak bleh sebab baru jumpa pun. Tapi apa yang nak aku war-warkan di sini adalah:

Contest – My Breastfeeding Experience


Mari kita ramai-ramai meriahkan acara. Kan masing-masing ada pengalaman dan cerita tersendiri. Buat write-up, pastu submit. Hadiah pun macam menarik. Untuk keterangan lebih lanjut, silalah layari BaiBoo ye. Dan apa lagi, cepat lah menaip. Tarikh tutup 8 Sepetember 2010. Kang lambat-lambat, tak sempat lak. Weekend ni nak gi shopping raya :)

*kalau banyak ada pihak yang sudi nak anjurkan benda2 gini, mesti dunia breastfeeding akan jadik makin seronok kan

1 comment:

  1. betul betul betul...

    yan join baiboo dah lame.. tp dah lame tak terjah site tu.. dulu tak pasanpun dia support bf mum..

    siap wat contest nih besh betul

    ReplyDelete