12 January 2010

tak selalu terjadik

Bukan selalu dapat peluang macam ni. Tapi bila ditanya 'yang, malam ni nak masak pe?? org masak ayam lemak cili api je lah eh' Tu lah keje aku, petang2 duduk dalam kete.. otak kena ligat pikir. Tapi bila dia jawab 'arini kita makan luar nak??' Ohhh..aku macam, ni betul ke ni?? Pastu ajak makan burger kat Wendy's lak tu. Ni mesti ada opismate dia yang introduce kat dia ni.

Ikut hati macam malas sebab tekak aku ni dah macam terbayang-bayang gulai ayam. Pastu bila dah sampai umah, masing2 dah melepek depan tv. Jadik macam malas lak nak kuar.Tapi sebab nasi tidak ditanak, ayam juga masih membeku, nak tak nak gi lah bersiap segera sebelum IOI Mall tu tutup. Kang kempunan laki aku nak makan Shrimp Burger.


Bila amik gambar gini, aku mcm suka. tak nampak lah mcm lori balak sgt. cuba amik full body, siap sedia lah ternganga mulut tgk pompuan gemuk ni

Isskkk, dah masuk IOI ni, dah lah byk booth yang jual babies stuffs. Uuiihhh, sungguh mengoda tau. Pegang yang ni lawa, pegang yang tu berkenan. Semua aku suka. Salesgirl tu pun macam saje je tunjuk macam2 kat aku. Dah la tunjuk yang lawa-lawa. Saje je tau. Tapi...tapi... perut i lapar lah.. i gi makan dulu ye. Alasan terbaik sebelum aku borong baju-baju cute tu. Next month lah i singgah ye...

*siyes, jgn bagi dayu dekat ngan kedai brg baby, kalau takde yg menghalang, mesti ada je dia beli.
*gambar makan kat Wendy's tiada. terima kasih

10 comments:

  1. hoho..kite dh bersara dh dr beli brg2 baby. rasenye tinggal bath tub je yg x beli lg. itu nnti2 xpe sbb bb kecik lg, mak kite sllu mandikn dlm besen jer heheh. lg senang dia kate ^_^

    50 days to go...x sabonyerrr huhuh

    ReplyDelete
  2. dayu..sy rs awk ni berat tulang la..
    tak nampak gemok pon!

    ReplyDelete
  3. tk berani nk pegang brg2 baby lagi. hanya jeling2 je... sbb husband dh ckp.. start beli belah bln 4 nnt. huhu~ lambat lagi... redha je le...

    org pon tk berani amik gambo skrg ni. oh tidaaaaaaak!

    ReplyDelete
  4. ehh tak nampak macam ibu mengandunglah..hehe..tapi seri tu tetap ada

    ReplyDelete
  5. brg baby mmg mengoda ok
    kalau dh pegang mcm sgt susah nak letak balik
    hati mana boleh tahan weehhh tgk baju kecik comel2 tu.. nak smua!!!!

    *saje malas nak kira bape helai dh baju aku beli, sbb nanti takut nak beli lagi..

    hah?? tak kelihatan gemuk??
    tggu lah aku upload gmabar full body, adakah kamu semua akan tetap dengan fakta yg sama.. ke trus kata..'dayu, u are so fat!!!'

    ReplyDelete
  6. rajin betul kan nak memasak. dah ada ni, lagi takde masa nak masak. sebab baby selalu nak kita ada dgn dia.

    ReplyDelete
  7. hahahaha.... now dah kena penyakit baru ekh? amy tak dek perasaan apa pun lagi tengok baby stuff. org2 terdekat tak dek yg preggie kot. hehehe...

    ReplyDelete