28 November 2009

kelakar lah suami saya ni

Bila tiba-tiba kaki cramp, tengah2 malam lak tu, sakit sungguh.. Tak sangka suami saya boleh terjaga. Sangat rasa bersalah buat dia bangun. Dah lah tido lewat sebab main game kat fb. Tak cukup tido pakcik tu jadiknya. Nasib baik tak lama cramp tu. Urut2 skit. Hilang rasa sakit dia.

Suami yang tolong urutkan, mestilah cepat hilang rasa sakit kan.

Tapi bila dia bangun pagi tu, teman isteri dia ni goreng mee kat dapur. Dia kata 'ayang ni, buat orang terkejut je tau' Bila tanya kenapa, dia jawab 'ingatkan nak terberanak dah' Tergelak besar aku tau. Kelakar la suami saya. Baru je nak masuk 5 bulan sayang weh, tak kan nak terberanak dah.

Rasanya lawak dia ni akan buat aku tersengih, sekurang2 seminggu. Mesti susah nak lupa lah.

4 comments:

  1. bgosnye ade suami penyayang..
    moge bahgie ke anak cucu la ye :)

    ReplyDelete
  2. hihihi..mmgcmtu lah dayu...wak dulu pun cmtu...ala2 excited nk dpt first baby...aku rs all hubby is like dat...kaki cramp je..depa yg akan urut sbb dh xde org lain dh...kaki cramp pakai lah stoking tdo...and seluar panjang...

    ReplyDelete
  3. hahahaha... lawah la hubby dayu ni... tp sweet la..;)

    ReplyDelete