05 November 2008

Hutang Tag Pertama

Adik kita yang bakal jadik tutor di UTM ni telah menge'tagged' akak nya ini. Maka dengan ini, saya melaksanakan tugas ini dgn penuh dedikasinya.

*tarik nafas panjang-panjang sbb soalan dia banyak*

1. Bekas kekasih saya adalah : Dia..Dia..dan Dia *mana bleh bgtau, rahsia ni*

2. Saya sedang mendengar: Bunyi air roomate mandi

3. Mungkin saya patut: berhenti keje dan berehat di rumah *in your dream lah*

4. Saya suka: Kucing, Benda Free tapi best, Jalan-jalan, Shopping tapi org bayar *dayu suka benda free*

5. Sahabat-sahabat baik saya : semua comel-comel belaka

6. Saya tak paham: nape saya perlu keje untuk dapat duit. tak keje tak boleh ke??

7. Saya kehilangan: masa untuk bergembira sesuka ati arini

8. Ramai yang berkata: 'dayu. kawin tema kaler pe???' -terus mood kawin membuak-buak-

9. L.O.V.E adalah : berkorban apa saja

10. Saya akan cuba: kurus sebelum naik pelamin *ni wajib ni beb*

11. Makna SELAMANYA adalah : kekal sampai bila-bila

12. Handphone saya : biasa je, asal bleh sms, mms, video call cukup lah, tapi kalau dpt HTC lagi bagus *encik kontraktor tak nak bagi satu ke?? kekekekeek*

13. Bila saya bangun tido : rasa tak nak bangun, nak tido lagi

14. Saya paling meluat bila : bagi arahan last minit, belajar jgn jadik lalang boleh tak??

15. Umur yang paling happening: time sekolah menengah, time start gedik2 nak bercinta *bengong tul*

Dah cukup..malas nak buat lagi. Panjang sgt lah, bagi sikit2 dah la. Ni abis semua rahsia dia nak tau. Mana boleh..tak best lah kalau smua org tau.
Berahsia kan best...baru lah rasa mcm VIP, semua org tertanya-tanya *sudah la ko dayu*

1 comment: