08 April 2008

Wanita yang Kau Pilih


Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku





I'm crazy over this song!!!

6 comments:

  1. hai Dayu...
    Saya minat gak dgn lagu nie....

    ReplyDelete
  2. honeylemon: jatuh hati kat lagu ni hari kamis aritu, terus download..

    hari ni dari pagi smpai ptg, dgr lagu ni je. lirik dia macam amat bermakna sgt..

    wan: rossa yg nyanyi lagu ni. cuba u layan..lirik amat bermakna k..

    ~suka sgt~

    ReplyDelete
  3. lagu sape nie yek ??

    rosaaa.. cuba nyanyi cikit ;p

    ReplyDelete
  4. Im crazy with the song too...

    Am i 'wanita yang terpilih itew'?

    sangat perasan lah I, hihi

    :)

    ReplyDelete
  5. kek elly + kak dany:

    sedap tul lah lagu ni -hari ni pun ulang2 lagi-

    mesti la perasan diri kita 'wanita yang dipilih' itu kan... hehehehe

    ReplyDelete