30 January 2008

I got a SUMMON!!!!

Siot arrrr!!! Bile lak i kena saman kat Shah Alam ni.. Bile lak i parking kat sek2? The last time i been in there is for my interview, but did i parked at sek2... Tak ingat lah.. 28/Nov/07...

Dah lah mahal giler.. RM100.. So much can be do with that amount. Bayar PTPTN lagi baik dari bagi kat MBSA. I'm not gonna to pay.. Tapi i nak cuba call MBSA dulu, mana la tau bleh kurangkan sikit...parking je,bukan pe pun... Just give it a try...

Luckily the lady who answer my called is quite friendly... Cehh!!! Kurang rm30 je.. So saman tu bernilai RM70... Warrrgghhh!!! Melayang duit i gitu je. Wajib ke bayar saman ni? Tak bayar tak boleh ke? Does they really serious about 'tindakan mahkamah' thing tu? Saman parking i kat JB i ignore je.. Takde pulak MBJB tu kecoh-kecoh antar surat semua... I'm not getting my pay yet lah,how i'm going to pay this summon...

No comments:

Post a Comment